Pomůžeme vám najít váš vlastní kousek jedinečnosti a vytvořit značku, která bude ve vaší komunitě rozpoznatelná
V dnešní době, kdy se digitální reklama neustále zdražuje a na internetu začíná být nebývale plno, si již čím dál více firem uvědomuje, že výkonnostní marketing zaměřený pouze na prodej a ROI není cesta k dlouhodobé udržitelnosti a profitabilitě. Přesto stále 80 % CEO připouští, že neví, jak budovat značky.
Co je to brand marketing?
Všechno, co děláte, od způsobu, jakým reagujete v telefonu, až po design obalů. Od místa, kde sídlí vaše firma, po konečný výsledek vaší práce. Od hudby, kterou lidé slyší, než jim někdo zvedne telefon, po chování vašich vedoucích představitelů. A dokonce i druh výplňového papíru do balíku. Tohle všechno a mnohem více je forma marketingu vaší značky. Tohle všechno utváří to, jak vás budou lidé vnímat. V Systedu vám pomůžeme myslet na všechny tyto maličkosti a najdeme vám váš vlastní kousek jedinečnosti.






Jak vybudovat silnou značku?
To, co je známé, je normální a to, co je normální, je důvěryhodné. Trh je nastaven tak, aby asocioval opakování s důvěrou. Jestliže konzistentně nepoužíváte kódy značky a nebo to vzdáte ve fázi, kdy se má zafixovat opakování, není divu, že nikdy nedostanete šanci získat důvěru.
Chcete si otestovat, zda je vaše značka rozpoznatelná?
Odeberte z vašich reklam loga.
Udělejte to samé s konkurencí.
Pokud nezaujatý pozorovatel nepozná, která značka je ta vaše, máte problém.
Nejčastější otázky
Jaký je ideální rozpočet na marketing?
- Každá firma je jedinečná, a proto nelze říct obecné doporučení. Z průzkumů vyplývá, že firmy v průměru do marketingu investují okolo 10 % celkového obratu.
- Marketingový rozpočet se odvíjí zejména od firemních cílů (proto je důležité mít svou strategii) a od marže. Jakmile podnik zná své fixní a variabilní náklady na prodej jednoho kusu produktu či poskytnutí služby, ví, kolik si může dovolit utratit za získání nového zákazníka.
- Jak marketingový rozpočet rozdělit? Kolik investovat do budování značky a kolik do výkonu? To se také liší v závislosti na typu podnikání, ale při dělení rozpočtu je dobré znát statistiky úspěšných firem, které v průměru marketingový rozpočet dělí 60:40 ve prospěch budování značky.
- Kontaktujte nás a pomůžeme vám nastavit ideální rozpočet i pro vaši firmu.
Jak budovat firmu, která přetrvá?
- Nepodléhejte snadno dosažitelným cílům jen proto, že vám dávají pocit produktivity. Usilujte o ty dlouhodobé, které sice vyžadují větší disciplínu, ale jsou mnohem hodnotnější.
- Občas je potřeba přestat zlepšovat existující, a místo toho vyplout mimo známé vody do větších rizik a většího potenciálu. Žárovka také nebyla vytvořena kontinuálním zlepšováním svíčky. Takže inovujte, posouvejte se dopředu.
- Přidávat lidi k vyladěným procesům zvyšuje produktivitu. Přidávat lidi ke špatně nastaveným procesům zvyšuje počet problémů. Je třeba hledat optimální řešení, krok za krokem.
- Spojte se s námi a pomůžeme vám nastavit zdravou a udržitelnou firemní kulturu.
Proč budovat svou značku?
Z výzkumů nejúspěšnějších společností vyplývá, že optimální růst a profitabilita spočívá v rovnováze mezi krátkodobým a dlouhodobým marketingem.
Kvalitní marketing pozitivně ovlivňuje růst marží, zvyšuje cenovou elasticitu a toleranci zákazníků na růst cen.
Bez silné základny loajálních stoupenců se zvyšuje tlak na manipulaci (nutnost konkurovat cenou apod.).
Jak zvyšovat zisk?
Zvyšujte CLV (customer lifetime value) a snižujte CAC (customer acquisition cost).
Vytvořte strategii k uchopení příležitostí pomocí silných stránek. A tím překonejte slabiny a minimalizujte rizika. Definujte své USP (value proposition).
Optimální růst a profitabilita spočívá v rovnováze mezi krátkodobým a dlouhodobým marketingem. Proto je důležité budovat svou značku.