Díky kvalitnímu e-mailingu vám zvýšíme tržby o 30 % a naučíme vás efektivně pracovat s vaší databází kontaktů.
Chci kvalitní emailing
Pokud se e-mailing dělá dobře, může být jedním z nejziskovějších marketingových nástrojů. Protože optimálně nastavená e-mailová sekvence vám umožní využít návštěvnost vašeho webu na maximum.
Jak to celé probíhá?
Na začátku vždy vycházíme z marketingové strategie. Pokud firma neví, co chce komunikovat a v jaké frekvenci si to může dovolit komunikovat, může si e-mailingem hodně uškodit. Jakmile si ujasníme, jaké jsou naše priority, postupujeme následovně:
- 1
Zavádění
Zavedeme nástroje pro rozšiřování databáze relevantních odběratelů.
- 2
Úvodní nastavení
Nastavíme automatické kampaně jako jsou uvítání, opuštěný košík, přání k svátku, sleva na první nákup apod.
- 3
Reaktivace
Pokusíme se reaktivovat staré kontakty.
- 3
Testování a vylepšování
Průběžně testujeme a aktualizujeme obsah.