Pomůžeme vám budovat firmu na pevných základech, s jasnou představou o tom, kam se chcete dostat a jak toho dosáhnout
Většina značek a organizací, kterým se daří, je živena reklamou, ale byly vytvořeny díky kvalitnímu marketingu. Rostou, protože o nich zákazníci mluví mezi svými přáteli. Rostou, protože to jsou živoucí organismy nabízející stále větší hodnotu.
Jak vytvořit komplexní marketingovou strategii?
Nejprve je důležité si uvědomit, že marketing není pouze reklama. Kvalitní marketing se vždy skládá ze tří hlavních částí. Diagnóza. Strategie. Taktiky. Přičemž je důležité zachovat tuto posloupnost.

Jak vybudovat silnou značku?
To, co je známé, je normální a to, co je normální, je důvěryhodné. Trh je nastaven tak, aby asocioval opakování s důvěrou. Jestliže konzistentně nepoužíváte kódy značky a nebo to vzdáte ve fázi, kdy se má zafixovat opakování, není divu, že nikdy nedostanete šanci získat důvěru.
- 1
Diagnóza
- Zaměříme se na pochopení vašeho byznysu, značky, segmentu trhu a zákazníků.
- Provedeme rozhovory, výzkumy a situační analýzy.
- Zhodnotíme firemní systémy a procesy, abychom je mohli uvést do souladu.
- Výstupem bude ucelený a přehledný dokument, na kterém budeme stavět další kroky.
- 2
Strategie
- Nyní, když víme, kde přesně se nacházíme, začneme společně přemýšlet nad strategií.
- Tvorba strategie zahrnuje tři hlavní části. Segmentaci. Targeting. Positioning.
- Výsledkem budou jasně a jednoduše formulované strategické cíle.
- 3
Taktiky
- Taktiky se skládají z tzv. 4P: samotného produktu nebo služby, jeho ceny, způsobu distribuce a komunikace. Pozornost je nutné věnovat všem čtyřem částem.
- Provedeme vás současnými trendy a možnostmi a navrhneme optimální taktiky přesně pro váš byznys.
Efektivnost, a často i přežití, nezávisí výlučně na vynaloženém úsilí, ale na tom, zda ho vynaložíme správným směrem.
Albert Einstein řekl: „Významné problémy, před kterými stojíme, nemůžeme řešit na stejné úrovni myšlení, na jaké jsme byli, když jsme je vytvářeli.“ Ano je možné se i bez většího zaměření na marketing vypracovat a vytvořit velkou firmu. Avšak takové úspěchy jsou jen těžko opakovatelné, a ještě hůře předvídatelné. Zkrátka bez systematického přístupu, nás postupně převálcují firmy, které marketing správně vnímají, jako důležitou součást firmy. V Systedu pomáháme firmám růst dlouhodobě.
Nejčastější otázky
Jaký je ideální rozpočet na marketing?
- Každá firma je jedinečná, a proto nelze říct obecné doporučení. Z průzkumů vyplývá, že firmy v průměru do marketingu investují okolo 10 % celkového obratu.
- Marketingový rozpočet se odvíjí zejména od firemních cílů (proto je důležité mít svou strategii) a od marže. Jakmile podnik zná své fixní a variabilní náklady na prodej jednoho kusu produktu či poskytnutí služby, ví, kolik si může dovolit utratit za získání nového zákazníka.
- Jak marketingový rozpočet rozdělit? Kolik investovat do budování značky a kolik do výkonu? To se také liší v závislosti na typu podnikání, ale při dělení rozpočtu je dobré znát statistiky úspěšných firem, které v průměru marketingový rozpočet dělí 60:40 ve prospěch budování značky.
- Kontaktujte nás a pomůžeme vám nastavit ideální rozpočet i pro vaši firmu.
Jak budovat firmu, která přetrvá?
- Nepodléhejte snadno dosažitelným cílům jen proto, že vám dávají pocit produktivity. Usilujte o ty dlouhodobé, které sice vyžadují větší disciplínu, ale jsou mnohem hodnotnější.
- Občas je potřeba přestat zlepšovat existující, a místo toho vyplout mimo známé vody do větších rizik a většího potenciálu. Žárovka také nebyla vytvořena kontinuálním zlepšováním svíčky. Takže inovujte, posouvejte se dopředu.
- Přidávat lidi k vyladěným procesům zvyšuje produktivitu. Přidávat lidi ke špatně nastaveným procesům zvyšuje počet problémů. Je třeba hledat optimální řešení, krok za krokem.
- Spojte se s námi a pomůžeme vám nastavit zdravou a udržitelnou firemní kulturu.
O čem řízení projektů opravdu je?
Hlavně o tom, umět se rozhodnout čemu se věnovat, umět seřadit věci dle priorit, vědět co řídit a na co se vykašlat.
Zdá se vám, že vaše podnikání stagnuje a nevidíte cesty, jak firmu vlastními silami posouvat dál? Napište nám, pomůžeme vám se zorientovat a naučíme vás postupovat systematicky.