Pomůžeme vám získávat loajální zákazníky díky autentické komunikaci s vaší komunitou.

Chci loajální zákazníky

Lidé si nepamatují, co čtou, co slyší, nebo dokonce co vidí. Pokud mají štěstí, pamatují si, co dělají, ale ani to není žádná sláva. Pokud chcete loajální zákazníky, musíte s nimi pravidelně a autenticky komunikovat.

Proč by měla firma aktivně komunikovat se světem?

Pokud nechcete jen soutěžit, čí produkt je levnější, musíte si najít něco, čím se budete odlišovat. Musíte si uvědomit, pro koho tady jste a jaké emoce chcete vzbuzovat. Musíte si si vybrat svůj trh a konzistentně s ním pracovat. Trh je totiž nastaven tak, aby asocioval opakování s důvěrou.

  • 1
    Autenticita

    Díky autentické komunikaci vznikají vztahy.

  • 2
    Důvěra

    Vztahy budují důvěru.

  • 3
    Loajalita

    S důvěrou přichází loajalita.

Jak u nás probíhá tvorba obsahu?

Nejčastější otázky

Proč budovat svou značku?

  • Z výzkumů nejúspěšnějších společností vyplývá, že optimální růst a profitabilita spočívá v rovnováze mezi krátkodobým a dlouhodobým marketingem.

 

  • Kvalitní marketing pozitivně ovlivňuje růst marží, zvyšuje cenovou elasticitu a toleranci zákazníků na růst cen.

 

Proč by se firma měla snažit podněcovat loajalitu?

  • Bez silné základny loajálních stoupenců se zvyšuje tlak na manipulaci (nutnost konkurovat cenou apod.).

 

  • Loajální zákazník vás má rád a často používá vaše výrobky nebo služby. Důležité však je, že takový zákazník o vás také rád mluví a doporučuje vás dál. Toho však nedosáhnete pouhou kvalitou. Aby bylo možné vybudovat si s vaší značkou vztah, musíte v lidech podněcovat emoce.

 

  • Pokud budete mít dostatečný počet loajálních stoupenců, začne jim dokonce užívání vašich produktů či služeb dávat určitý společenský status.

Jak vybrat influencera?

  • Aby propagace fungovala správně musí celebrita reprezentovat nějaký jasný důvod nebo přesvědčení. Celebrita musí ztělesňovat kvality, které již u společnosti existují.

 

  • Chcete najít tu pravou osobnost pro vaše podnikání? Napište nám.

Jaký je ideální rozpočet na marketing?

  • Každá firma je jedinečná, a proto nelze říct obecné doporučení. Z průzkumů vyplývá, že firmy v průměru do marketingu investují okolo 10 % celkového obratu.

 

  • Marketingový rozpočet se odvíjí zejména od firemních cílů (proto je důležité mít svou strategii) a od marže. Jakmile podnik zná své fixní a variabilní náklady na prodej jednoho kusu produktu či poskytnutí služby, ví, kolik si může dovolit utratit za získání nového zákazníka.

 

  • Jak marketingový rozpočet rozdělit? Kolik investovat do budování značky a kolik do výkonu? To se také liší v závislosti na typu podnikání, ale při dělení rozpočtu je dobré znát statistiky úspěšných firem, které v průměru marketingový rozpočet dělí 60:40 ve prospěch budování značky.

 

  • Kontaktujte nás a pomůžeme vám nastavit ideální rozpočet i pro vaši firmu.

Jak budovat firmu, která přetrvá?

  • Nepodléhejte snadno dosažitelným cílům jen proto, že vám dávají pocit produktivity. Usilujte o ty dlouhodobé, které sice vyžadují větší disciplínu, ale jsou mnohem hodnotnější.

 

  • Občas je potřeba přestat zlepšovat existující, a místo toho vyplout mimo známé vody do větších rizik a většího potenciálu. Žárovka také nebyla vytvořena kontinuálním zlepšováním svíčky. Takže inovujte, posouvejte se dopředu.

 

  • Přidávat lidi k vyladěným procesům zvyšuje produktivitu. Přidávat lidi ke špatně nastaveným procesům zvyšuje počet problémů. Je třeba hledat optimální řešení, krok za krokem.

 

  • Spojte se s námi a pomůžeme vám nastavit zdravou a udržitelnou firemní kulturu.

Rezervujte si 30 minutovou strategickou konzultaci zdarma






    Vojtěch Kaňok

    Osobní přístup, roky zkušeností, skvělý tým specialistů a komplexní marketingové služby. To je Systedo.