Google Ads
Pokud ještě nemáte funkční Google Ads Účet, budete muset založit nový. Pokud již Google Ads účet máte, pokračujte na krok 2.
Pro vytvoření nového účtu Google Ads, pokud již účet máte, je třeba proklik na tlačítko profilu a pak na vytvořit účet Google Ads. Následně vás již Google provede nastavením fakturace. Vytvoření kampaní prosím přeskočte.

Pokud Google Ads ještě nemáte, založte prosím účet zde https://ads.google.com/home/
Pro propojení od vás budeme potřebovat číslo účtu vašich Google Ads, které najdete v pravém horním rohu

Stačí se pouze přihlásit do Google Ads a po prokliku na červenou lištu doplnit finance nebo napárovat kartu. V případě, že červenou lištu nevidíte, se lze do sekce prokliknout přes kolonku fakturace v levém menu.

Proč ověření inzerenta?
Ověření inzerenta je nutné, abychom zajistili, že Google schválí vaše reklamy a budou je stabilně zobrazovat zákazníkům, čímž chráníme vaši důvěryhodnost a plynulost kampaní.
Kde ověření najít?
Buď se vám to objeví vyskavoacím oznámení přímo v rozhraní, kde stačí kliknout na výzvu.

Nebo na levém navigačním panelu "Fakturace" kliknete a objeví se možnost "Ověření inzerenta".

2. Dokončení ověření
Vyplňte všechny požadované údaje (jako fyzická osoba, nebo jako firma) a odpovězte na kontrolní otázky. Po odeslání stačí po několik dní vyčkat na schválení a máte hotovo.

Pokud ještě nemáte funkční Google Ads Účet, budete muset založit nový. Pokud již Google Ads účet máte, pokračujte na krok 2.
Pro vytvoření nového účtu Google Ads, pokud již účet máte, je třeba proklik na tlačítko profilu a pak na vytvořit účet Google Ads. Následně vás již Google provede nastavením fakturace. Vytvoření kampaní prosím přeskočte.

Pokud Google Ads ještě nemáte, založte prosím účet zde https://ads.google.com/home/
Pro propojení od vás budeme potřebovat číslo účtu vašich Google Ads, které najdete v pravém horním rohu

Stačí se pouze přihlásit do Google Ads a po prokliku na červenou lištu doplnit finance nebo napárovat kartu. V případě, že červenou lištu nevidíte, se lze do sekce prokliknout přes kolonku fakturace v levém menu.

Proč ověření inzerenta?
Ověření inzerenta je nutné, abychom zajistili, že Google schválí vaše reklamy a budou je stabilně zobrazovat zákazníkům, čímž chráníme vaši důvěryhodnost a plynulost kampaní.
Kde ověření najít?
Buď se vám to objeví vyskavoacím oznámení přímo v rozhraní, kde stačí kliknout na výzvu.

Nebo na levém navigačním panelu "Fakturace" kliknete a objeví se možnost "Ověření inzerenta".

2. Dokončení ověření
Vyplňte všechny požadované údaje (jako fyzická osoba, nebo jako firma) a odpovězte na kontrolní otázky. Po odeslání stačí po několik dní vyčkat na schválení a máte hotovo.
