Seznamte TikTok Business Center se svojí firmou. Po stisknutí tlačítka “Jsem inzerent” vyplňte požadované údaje a poté klikněte na tlačítko vytvořit.
Po úspěšné registraci se zobrazí okno s požadavkem na dvoufázové ověření pro členy. Zaškrtněte možnost „Všichni členové“.
Přejděte do sekce Nastavení > Vaše údaje > Upravit > Osobní údaje, nebo přes odkaz -https://ads.tiktok.com/ac/page/settings, kde přidáte Vaše firemní telefonní číslo. Než Vás systém pustí přidat telefonní číslo, bude potřeba ověřit vaši e-mailovou adresu. Klikněte na tlačítko Přidat telefonní číslo > Zaslat kód a zadejte kód, který vám přijde na e-mail.
Poté zadejte své firemní telefonní číslo bez mezer a ověřte jej pomocí SMS kódu, který obdržíte.
V sekci Zabezpečení účtu (https://ads.tiktok.com/ac/page/security) aktivujte dvoufázové ověření. Pro úspěšnou aktivaci musíte zvolit alespoň dvě z následujících tří metod ověření a následně kliknout na tlačítko „Uložit“.
Nyní se můžete vrátit zpět na hlavní přehled. Přejděte do sekce Účty (https://business.tiktok.com/manage/accounts/), kde si vytvoříte nový reklamní účet. Vyplňte potřebné údaje, které nejlépe odpovídají vaší společnosti.
Po vytvoření reklamního účtu přidejte fakturační údaje, které budou použity pro platby za reklamy.
Nakonec vyberte svůj nově vytvořený reklamní účet a nastavte oprávnění „Správce“.
Jak přidat přístup k Pixelu?
Pro přidání přístupu k Tiktok pixelu je potřeba vybrat váš Pixel v sekcí Správa-Prvky-Položky-Pixely, nebo přes odkaz https://business.tiktok.com/manage/assets/pixels. U svého pixelu klikněte na “Zobrazit”
Poté klikněte na tlačítko “Sdílet s partnerem” v sekci Partneři
Nakonec vyberte náš účet a zaškrtněte Oprávnění k přístupu “Úprava pixelů” a “Doručování reklam pixelu”
Seznamte TikTok Business Center se svojí firmou. Po stisknutí tlačítka “Jsem inzerent” vyplňte požadované údaje a poté klikněte na tlačítko vytvořit.
Po úspěšné registraci se zobrazí okno s požadavkem na dvoufázové ověření pro členy. Zaškrtněte možnost „Všichni členové“.
Přejděte do sekce Nastavení > Vaše údaje > Upravit > Osobní údaje, nebo přes odkaz -https://ads.tiktok.com/ac/page/settings, kde přidáte Vaše firemní telefonní číslo. Než Vás systém pustí přidat telefonní číslo, bude potřeba ověřit vaši e-mailovou adresu. Klikněte na tlačítko Přidat telefonní číslo > Zaslat kód a zadejte kód, který vám přijde na e-mail.
Poté zadejte své firemní telefonní číslo bez mezer a ověřte jej pomocí SMS kódu, který obdržíte.
V sekci Zabezpečení účtu (https://ads.tiktok.com/ac/page/security) aktivujte dvoufázové ověření. Pro úspěšnou aktivaci musíte zvolit alespoň dvě z následujících tří metod ověření a následně kliknout na tlačítko „Uložit“.
Nyní se můžete vrátit zpět na hlavní přehled. Přejděte do sekce Účty (https://business.tiktok.com/manage/accounts/), kde si vytvoříte nový reklamní účet. Vyplňte potřebné údaje, které nejlépe odpovídají vaší společnosti.
Po vytvoření reklamního účtu přidejte fakturační údaje, které budou použity pro platby za reklamy.
Nakonec vyberte svůj nově vytvořený reklamní účet a nastavte oprávnění „Správce“.
Jak přidat přístup k Pixelu?
Pro přidání přístupu k Tiktok pixelu je potřeba vybrat váš Pixel v sekcí Správa-Prvky-Položky-Pixely, nebo přes odkaz https://business.tiktok.com/manage/assets/pixels. U svého pixelu klikněte na “Zobrazit”
Poté klikněte na tlačítko “Sdílet s partnerem” v sekci Partneři
Nakonec vyberte náš účet a zaškrtněte Oprávnění k přístupu “Úprava pixelů” a “Doručování reklam pixelu”